Friday, December 17, 2010

windoo sama kamoo!!!!

rasanye x sampai sebulan pun aku meninggalkan sebentar poli..
tapi aku merasakan rindu itu apabila aku rindo sama teman2 di PSIS..huhu
sek kami sama2 tengah menjalani LI untuk sem yg 4..aku de jugak terfikir cam ne aku
akan tempuh LI nie tanpa teman aku disisi..sedihnya ati ini..:(
walaubagaimanapun aku pasti bertemu kembali same teman2 aku di poli..
harapnye mase di sem 5 ti aku akan dapat tempuhi dengan lebih baik supaya aku dapat
belajar dan terus belajar dengan mendapat keputusan yg lebih cermelang..Amin..
rasenye smpai di sini aku membebel sebab aku pun dah letih nak menaip tuk blog ku nie..blog nie pun tau tuannye dah letih..he2..bye2

4 comments:

  1. ahaha ..
    LI celah jari je ?
    Misti KO x caya ku ckp cm tu kn ?
    hahahaah

    ReplyDelete
  2. hahahhaa..nape lak???
    kalo ko aku x kan caye la..he2..

    ReplyDelete