Thursday, December 16, 2010

korea oh korea

aku saje nak buka bicara dengan berkata pasal korea nie..he2..
entah kenapa aku suke sangat dengan artis korea yang sememangnye hensem dan lawa..
(macamlah hensem dan lawa sgt,puji je lebih)he2..kalo ade dwet lebih aku teringin nak gi
korea sebab ak nak belajar bahasa ibunda diorang dengan adat istiadat diorang yang sememangnye bnyk..
berbalik kepada artis korea nie tadi aku ingin menyatakan yang aku suke giler dengan lagu
serta citer diorang di tv...
kalo de je lagu dan citer korea yg best aku mesti cepat2 download dan aku akan pastikan
tidak ketinggalan untuk mengikuti setiap perkembangan pasal artis2 korea nie...
hahhaha..aku rasa cam kelaka je sebab cam x de keje lain ke aku nie????he2..
mestilah ade cume ini sebagai hobi masa lapang aku jew..huhu

No comments:

Post a Comment