Wednesday, April 6, 2011

virus yg tidak disangka!!!

haha..dah lame x dengar kaba blog aku ni..pe cer???hehe
pa pe pun di harap blog aku sentiasa sihat la cam tuan die..entah nape 2 hingga 3 hari ni aku asyik selsema jer..dah makan ubat pun x bek2 gak..aduihhh..somebody help me!!
walaumacammnapun sihat x sihat li tetap berjalan..ini la yg dinamakan pelajar cermelang..hehe
bangga kembang hidung masin tul aku ni..haha..
mungkin cuaca yg x menentu menyebabkan aku terkene jangkitan selsema kut..entahlah..aku tenguk owng laen dalam keluarga aku pun same terkena demam gak iaitu adik aku yg kiut 2..hehe
kecian gak la tenguk die demam smpai kene gi klinik..haha..bila demam mesti kene gi klinik kan kalo x cam ne nak sihat kalo cam 2..gelabah semacam jer aku ni..kuikuiii..agaknye adik aku terkena jangkitan dari aku kut...pa pe pun semoga ko sihat la ye dik uiii..hehe
tapi bila tenguk berita yg kat tempat latihan polis terkene jagkitan kencing tikus 2 aku rasa takut beb..ye la sampai sorang2 meninggal pulak 2..kesian dan harap keluarga diorg tabah menhadapi dugaan semua ni..huhu..pa pe pun kita semua kene hati2 bila dengar pasal virus yg berbahaya ni..
mula2 selsema burung,demam denggi,pas 2 H1N1, dah 2 kencing tikus lepas ni pe pulak ye agaknye???renung2 kan dan selamat berfikir..
semuanya gara2 demam dan sesiapa yg disyaki demam 2 cepat2 la jumpa doktor ye..takut terkene virus yg merbahaya seperti yg disebut di atas..semua ye akan selamat kalo kita cepat bertindak untuk melawannye..huhu
sampai di sini saja aku nak bercelotehh..ti de mase blog ni akan di update dengan citer2 baru dan mungkin panas atau tidak kita x tau..tungguuu!!!! salam..

No comments:

Post a Comment